Att hitta nya vänner är inte svårt. Men att hitta någon som likt du själv, bara behöver någon, veta att någon finns där och att kunna ta till flykt i tankarna om det behövs.

Jag är medveten om att många tycker att jag är väldigt stark psykiskt. Inte alla dagar för jag är ju en människa likt alla andra och har mina dagar, ganska ofta om jag ska vara ärlig.

Men det är då vännerna prövas. I dalarnas djup.. Vem stannar kvar?
Skillnaden, eller likheten.. Gör att vi kan resa oss tillsamans. Känslan av att ha hittat en vän, som hör av sig om sina problem, delar med sig av livets hårda sida,-inte bara lycka och glädje. Gör den här personen så otroligt stark. Att kunna förklara sina brister är ett enormt första steg till att ta tag i det.

Jag är enormt glad över att ha fått träffa den här personen, att efter att ha setts en gång vågar dela med sig och lita... Det är stort! Jag hoppas från hela mitt hjärta att den här relationen är en början på något väldigt bra och positivt.

Kommentera

Publiceras ej