Ingenting kan förstöra min bubbla..
Ingenting verkar kunna sänka mig
Energin hämtas från vad som komma skall. Från drömmen som kommer att bli verklighet.

Alec har gått så otroligt bra de senaste två dagarna. Vänster sidan börjar släppa och mjukna. Jag känner mig starkare och blir aldeles lycklig och full i skratt av att rida honom. Pigg och galen men med hjärtat och huvudet på rätt ställe.

Igår hände en sak som inte alls är likt Alec. Jag stod och pratade med mamma medans han stod på gången.
Han fick för sig att börja pilla i mitt hår och sedan luvan, för att pussa mig på kinden. När jag vänder mig om får jag en till puss och jag pussar såklart tillbaka! Där står vi och pussas( tilläggas bör att han aldrig någonsin gör sånt här och inte har puss tränats) det var bara mulen som rörde sig i pussen. Inte huvudet. "Jag älskar dig med" sa jag utan att ha tänkt. Han såg så nöjd ut ungefär som han vunnit högsta vinsten. Min fina bästa vän <3

Kommentera

Publiceras ej